wtorek, 27 marca 2012

The Body Shop- czyli mango górą.

Będąc kiedyś w TBS stałam przed uginającymi się półkami i wąchałam wszystkie masła do ciała jakie tylko tam stały. Chciałam kupić jakieś które nie będzie miało chemicznego- sztucznego zapachu.
Z całej tej wielkiej serii najbardziej spodobały mi się: mango, czerwony grejfrut, słodka cytryna i nowość chocomania. Jednak regularna cena maseł moim zdniem to gruba przesada ale jak się trafi na fajną promocję moża kupić po naprawde okazyjnych cenach.
Jednak ja niestety na promocję nie trafiłam więc musiałam obejść się smakiem. Jednak od czego są outlety? :)
Udało mi się trafić na pokaźny zestawik MANGO. Zapach słodki i obłędny. Ulubieniec wielu dziewczyn. Jak będziecie kiedyś w TBS zachęcam Was do powąchania;)
A oto tak prezentuję się cały zestaw:


Sam zestaw zapakowany jest w kartonowe- pomarańczowe pudełko z przezroczystym wieczkiem tak więc możemy zobaczyć co mamy w środku.


Żel pod prysznic 250 ml, mydełko i pożal się boże myjka.


Peeling do ciała 200ml.


Masełko 200ml.

O masłach z TBS chyba nie trzeba dużo mówić. Są świetne. Super nawilżają. Szkoda tylko, że ich cena szczególnie w Polsce jest tak wysoka. Peeling ma bardzo delikatne drobinki ale mimo wszystko dobrze ździera martwy naskórek. Mydełko? Niczym szczególnym się nie wyróżnia oprócz tego, że pięknie pachnie i dobrze się pieni. Żel również bardzo dobrze się pieni, nie nawilża (zresztą to nie jego zadanie), dobrze czysci i skóra jest po nim odświeżona. Pozatym wyjście spod prysznica rankiem daje dodatkowy zastrzyk energii na cały dzień:)
Cóż więcej moge powiedzieć. Niezmiernie się cieszę ze swojego zakupu tym bardziej, że cena była naprawde bardzo niska jak za taki zestaw.
Gorąco wszystkim polecam.

PS. Wszystkich serdecznie zapraszam do odwiedzania mojej zakładki wymianka. Dodaje tam co jakiś czas nowe produkty więc może ktoś będzie zainteresowany wymianą.

7 komentarzy:

  1. ja lubię masełka TBS, tego akurat nie znam ale mam jagódki i papaję :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez mam jagody jednak niestety ten zapach na wiosne i lato nie nadaje sie dla mnie. Nie wiem co jest nie tak ale skora moja poprostu latem smierdzic jak na wieczor naloze na nie wlasnie to maslo z jagodami;/

      Usuń
  2. Mango, jeżeli chodzi o zapach, tochyba najbardziej mi się podobało z tych wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze ze jest jednym z lepszych zapachow.

      Usuń
  3. Już Ci mówiłam, że zakochałam się w tym masełku z TBS pomarańczowym i nie rozstaję się z nim. ;)
    Ceny rzeczywiście powalają, ale zapach chociaż w części to wynagradza.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mango w każdej postaci ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam zestaw mini produktów w wersji truskawkowej. :) mango z TBS nigdy nie miałam, ciekawe jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń